دانلود مقاله روابط عمومی در ایران و جهان
دانلود مقاله روابط عمومی در ایران و جهان
مقدمه
تعریف روابط عمومی
جی ای گرونیک نظریه پرداز معاصر روابط عمومی را مدیریت ارتباط بین یک سازمان در این رشته و همگان هایی میداند که با آن سروکار دارند.
رکس هارلو که از پیشقدمان روابط عمومی در جهان است و تالیفات گوناگونی در این رشته دارد این تعریف را پیشنهاد میکند:
روابط عمومی عبارت است از دانشی که بوسیله آن سازمان ها آگاهانه میکوشند به مسئولت اجتماعی خویش عمل نمایند تا بتوانند تفاهم و پشتیبانی کسانی را که برای مؤسسه اهمیت دارند بدست آورند.
درواقع روابط عمومی هنری است که به کمک آن میتوان مؤسسه، سازمان و فرد مورد علاقه و احترام کارمندان، مشتری ها و مردمی که با آن سروکار دارند قرار داد. روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است. عملی است ممتد، مداوم و طرح ریزی شده که از طریق آن افراد و سازمان ها میکوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آنها سروکار دارند بدست آورند.
–
فهرست مطالب
تعریف روابط عمومی.. ۱
فصل اول- اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی.. ۲
فصل دوم – انجمن ها و نهادهای حرفه ای و تخصصی روابط عمومی در ایران و جهان. ۶
هدف… ۷
اهداف انجمن های روابط عمومی.. ۸
اهداف انجمن های روابط عمومی.. ۸
انواع روابط عمومی.. ۱۰
عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی.. ۱۲
انجمن های روابط عمومی در جهان. ۱۳
انجمن های بین المللی روابط عمومی.. ۱۴
تاریخ روابط عمومی در ایران. ۱۴
جمع بندی.. ۱۵
فصل سوم – انجمن ها و مؤسسات و شراکت های بزرگ روابط عمومی در جهان. ۱۷
انجمن های جهانی روابط عمومی.. ۱۸
انجمن جهانی ارتباط گران بازرگانی.. ۱۸
انجمن های افکار عمومی.. ۱۹
تاریخچه AAPOR. 19
انجمن جهانی افکار عمومی AAPOR. 21
قسمت پنجم ۲۳
اکثریت لازم برای مذاکره ۲۳
قسمت ششم. ۲۴
قسمت هفتم. ۲۴
انجمن اجرایی.. ۲۴
اعضا ۲۶
انجمن اجرایی و کمیته ها ۲۷
قسمت اول. ۲۷
قسمت دوم. ۲۷
رای دادن و هدایت تجارت… ۳۰
خزانه و سرمایه. ۳۱
زبان. ۳۱
نمادهای روابط عمومی در ایالات متحده امریکا ۳۱
انجمن روابط عمومی آمریکا ۳۱
روابط عمومی در قاره آسیا ۳۲
روابط عمومی در قاره اروپا ۳۲
روابط عمومی در قاره افریقا ۳۳
فصل چهارم-روابط عمومی سیاره ای.. ۳۴
روابط عمومی در عصر حاضر. ۳۵
جهانی شدن روابط عمومی.. ۳۵
آینده روابط عمومی.. ۳۶
جایگاه روابط عمومی در ایران. ۳۷
روابط عمومی در هزاره سوم. ۳۸
جمع بندی.. ۴۳
فصل پنجم-مفهوم مدیریت و روابط عمومی.. ۴۵
مقدمه. ۴۶
ویژگی های یک مدیر روابط عمومی اندیشمند. ۴۶
کاستی های مدیریت روابط عمومی.. ۴۸
جمع بندی.. ۴۹
فصل ششم- کاربرد اینترنت در روابط عمومی.. ۵۲
پست الکترونیکی.. ۵۶
مجله الکترونیک… ۵۶
برد الکترونیکی.. ۵۷
تلفن گویا ۵۷
مجله ویدئویی.. ۵۸
ماهواره ۵۸
نتیجه گیری.. ۵۹
منابع.۶۱
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 68
پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.